Zadnje objave

Tretja B2B konferenca: Podjetja, ki rastejo v svetu sprememb

"Tekmo evolucije zmagajo tisti, ki se znajo najbolje prilagoditi obstoječi situaciji. Danes moramo biti pri osvajanju novosti in trendov kot radovedni otroci, ki pa imamo znanje in izkušnje ter najdemo načine, kako rasti v prihodnosti." Tako je na uvodu v tretjo B2B konferenco razmišljala Lea Lipovšek, vodja B2B središča Društva za marketing Slovenije. Konferenca je tudi letos ponudila sijajne zgodbe odličnih B2B podjetij, ki se znajo prilagajati in rasti v svetu sprememb.

Za preobrazbo potrebujemo drznost

Transformacijo nam ponujajo na vsakem koraku. Bojda potrebujemo preobrazbo strategije, poslovanja, procesov, kompetenčnega modela in seveda vse digitalne možnosti in podvrste - od uvedbe brezpapirnega poslovanja do naprednega digitalnega marketinga z upravljanjem "leadov" in napovedno analitiko.

Če nimaš strategije rasti, si se že zavestno odločil, da boš stagniral

Resnična dodana vrednost produkta ali storitve se ustvarja v verigah vrednosti. Veriga vrednosti je izraz, ki se v slovenskem marketinškem prostoru ne uporablja ravno pogosto. Na lanskoletni B2B konferenci ga je podrobno opisala prof. dr. Andreja Jaklič (FDV), ki je v tokratnem pogovoru še dodatno osvetlila to zanimivo področje in natančno opredelila vlogo, ki jo ima marketing v verigah vrednosti.

Sejem je steber, okoli katerega je zgrajen celoten marketinški splet

To, da so sejmi ena najpomembnejših aktivnosti v B2B marketingu, ni nobena skrivnost. Na marčevskem srečanju B2B središča smo se podrobno posvetili tej temi in skozi debato spoznavali, kaj je ključno za dober sejemski nastop in kje se skrivajo morebitne pasti, ki nam lahko v trenutku "podrejo" vse načrte.

O položaju in vlogi digitalnega marketinga v B2B okolju

Digitalni marketing je v B2C okolju (B2C - business to consumer oz. prodaja končnemu kupcu) pogosto gonilo marketinških aktivnosti in razmišljanja. Kakšen pa je njegov položaj v B2B (business to business) podjetjih, v tradicionalnih panogah z dolgimi prodajnimi cikli? O tem smo se pogovarjali z Niko Mohar, vodjo digitalnega marketinga v podjetju Iskratel in Jasno Suhadolc, direktorico agencije Actuado.

Kako ustvarjati zgodbe v B2B okolju?

V zadnjem obdobju pogosto slišimo, da potrošniki ne kupujejo več produktov ali plačujejo za storitve, temveč jih zanima predvsem zgodba podjetja. Da kupujejo izkušnjo, osebno povezavo s podjetjem.

Učinkovitost inovativnih prijemov v tradicionalnih B2B panogah

Čeprav B2B okolje velja za bolj tradicionalno, v njem podjetja učinkovito uporabljajo tudi nekatere bolj inovativne marketinške pristope.

Kako rastejo najuspešnejša B2B podjetja?

Zadovoljstvo 120 udeležencev, ki so izrazili željo po tem, da B2B konferenca postane tradicionalni dogodek, je navdihujoče merilo uspeha dogodka.

Kupce moramo razumeti bolje kot razumejo sami sebe

Vas zanima zgodba o uspehu enega največjih slovenskih izvoznikov? Si želite izvedeti, kako lahko slovensko podjetje sodeluje pri večini največjih svetovnih projektov v svoji panogi? Ali kako je slovenskemu podjetju uspelo skleniti dolgoletno sodelovanje z enim izmed največjih svetovnih letalskih prevoznikov? Katero podjetje letno organizira več kot 1.500 dogodkov in je ponudbo storitev v svoji panogi dvignilo na povsem nov nivo ter uspešno prodira tudi na tuje trge? Nekaj utrinkov najdete v pogovorih z govorci na drugi B2B konferenci, celotno zgodbo pa predavatelji razkrijejo na edini B2B konferenci v Sloveniji.

Od dobavitelja do strateškega partnerja - zgodbe z druge B2B konference

V zapisu z druge B2B konference najdete nekatere ključne poudarke predavateljev, ki so odprli najrazličnejše teme iz B2B okolja ter nam zaupali svoje zgodbe. Tiste o uspehu, pa tudi tiste, iz katerih so se predvsem veliko naučili. In iz katerih se lahko sedaj učimo tudi mi.