Zadnje objave

Za preobrazbo potrebujemo drznost

Transformacijo nam ponujajo na vsakem koraku. Bojda potrebujemo preobrazbo strategije, poslovanja, procesov, kompetenčnega modela in seveda vse digitalne možnosti in podvrste - od uvedbe brezpapirnega poslovanja do naprednega digitalnega marketinga z upravljanjem "leadov" in napovedno analitiko.

Zaradi vsesplošne in včasih zelo površinske rabe je transformacija postala "buzzword", ob katerem morda še zastrižemo z ušesi, vendar ga ne jemljemo prav resno. Vse te spremembe zvenijo navdihujoče, a tudi abstraktno, brez konkretnih navodil, kako se jih lotiti. A tudi če bi jih imeli - saj vendar moramo delati posel danes! Resen posel, nimamo kapacitet za vizionarske zgodbe, ki se bodo morda zgodile.

Organizatorji letošnje, že tretje B2B konference, ki bo 10. oktobra potekala v Klubu Cankarjevega doma, se nismo ustrašili izziva nasloviti obsežno in zahtevno področje sprememb, ki so se že zgodile, in tistih, ki še sledijo. Disrupcij poslovnih modelov ne bomo odpravili z zatiskanjem oči, najbolj pogumni jih uporabijo za kreativno, celo igrivo re-inoviranje svojega poslovanja. Manko znanj in kompetenc lahko naslovimo z inovativnim programom podjetja, ki pri zaposlenih obudi radovednost in željo po znanju. Potreba po spremembah je resna in strašljiva, negotova, a obenem tudi navdušujoča. Dobili smo odlično priložnost, da na novo napišemo svoje poslovne zgodbe na način, da bodo zadovoljni tako naši kupci kot naši sodelavci. Ni treba posebej poudarjati, da temu sledijo tudi poslovni rezultati.

"Disrupcij poslovnih modelov ne bomo odpravili z zatiskanjem oči, najbolj pogumni jih uporabijo za kreativno, celo igrivo re-inoviranje svojega poslovanja," je prepričana Lea Lipovšek (Microsoft).

Na B2B konferenci boste spoznali podjetja in zavzete posameznike, ki so negotovost zgrabili za roge in se sami odločili, kako bo videti njihov jutri. Pri tem niso bili obremenjeni s tem, kako je njihova branža delovala včeraj, tudi njihovi kupci niso. Damjan Murn, Melamin, bo z nami delil, kako doseči B2B sanje - postati razvojni partner svojih kupcev. Steklarna Hrastnik je presenetljivo - in uspešno - presegla okvirje svoje panoge in Maja Lapajne nas bo popeljala skozi njihove izkušnje. Aleš Udir nam bo omogočil uvid v Iskratel, kjer marketing pelje interno transformacijo kulture, ki celotni oskrbni verigi prinaša boljše poslovanje. To je le začetek v vrsti konkretnih primerov, ki jih bomo slišali drugi teden v oktobru, a vsi imajo nekaj skupnih točk: radovednost, pogum, željo po rasti in osredotočenost na kupca - oziroma človeka.  

Se vidimo 10. oktobra, ko bomo še večji, še boljši, še bolj zadovoljni.

Lea Lipovšek

Članica UO DMS in vodja B2B središča

...

ZADNJE OBJAVE

By

Jaka Kozmelj

Vas zanima zgodba o uspehu enega največjih slovenskih izvoznikov? Si želite izvedeti, kako lahko slovensko podjetje sodeluje pri večini največjih svetovnih projektov v svoji panogi? Ali kako je slovenskemu podjetju uspelo skleniti dolgoletno sodelovanje z enim izmed največjih svetovnih letalskih prevoznikov? Katero podjetje letno organizira več kot 1.500 dogodkov in je ponudbo storitev v svoji panogi dvignilo na povsem nov nivo ter uspešno prodira tudi na tuje trge? Nekaj utrinkov najdete v pogovorih z govorci na drugi B2B konferenci, celotno zgodbo pa predavatelji razkrijejo na edini B2B konferenci v Sloveniji.

By

DMS

V zadnjem obdobju pogosto slišimo, da potrošniki ne kupujejo več produktov ali plačujejo za storitve, temveč jih zanima predvsem zgodba podjetja. Da kupujejo izkušnjo, osebno povezavo s podjetjem.

By

Jaka Kozmelj

V zapisu z druge B2B konference najdete nekatere ključne poudarke predavateljev, ki so odprli najrazličnejše teme iz B2B okolja ter nam zaupali svoje zgodbe. Tiste o uspehu, pa tudi tiste, iz katerih so se predvsem veliko naučili. In iz katerih se lahko sedaj učimo tudi mi.