Zadnje objave

Za preobrazbo potrebujemo drznost

Transformacijo nam ponujajo na vsakem koraku. Bojda potrebujemo preobrazbo strategije, poslovanja, procesov, kompetenčnega modela in seveda vse digitalne možnosti in podvrste - od uvedbe brezpapirnega poslovanja do naprednega digitalnega marketinga z upravljanjem "leadov" in napovedno analitiko.

Zaradi vsesplošne in včasih zelo površinske rabe je transformacija postala "buzzword", ob katerem morda še zastrižemo z ušesi, vendar ga ne jemljemo prav resno. Vse te spremembe zvenijo navdihujoče, a tudi abstraktno, brez konkretnih navodil, kako se jih lotiti. A tudi če bi jih imeli - saj vendar moramo delati posel danes! Resen posel, nimamo kapacitet za vizionarske zgodbe, ki se bodo morda zgodile.

Organizatorji letošnje, že tretje B2B konference, ki bo 10. oktobra potekala v Klubu Cankarjevega doma, se nismo ustrašili izziva nasloviti obsežno in zahtevno področje sprememb, ki so se že zgodile, in tistih, ki še sledijo. Disrupcij poslovnih modelov ne bomo odpravili z zatiskanjem oči, najbolj pogumni jih uporabijo za kreativno, celo igrivo re-inoviranje svojega poslovanja. Manko znanj in kompetenc lahko naslovimo z inovativnim programom podjetja, ki pri zaposlenih obudi radovednost in željo po znanju. Potreba po spremembah je resna in strašljiva, negotova, a obenem tudi navdušujoča. Dobili smo odlično priložnost, da na novo napišemo svoje poslovne zgodbe na način, da bodo zadovoljni tako naši kupci kot naši sodelavci. Ni treba posebej poudarjati, da temu sledijo tudi poslovni rezultati.

"Disrupcij poslovnih modelov ne bomo odpravili z zatiskanjem oči, najbolj pogumni jih uporabijo za kreativno, celo igrivo re-inoviranje svojega poslovanja," je prepričana Lea Lipovšek (Microsoft).

Na B2B konferenci boste spoznali podjetja in zavzete posameznike, ki so negotovost zgrabili za roge in se sami odločili, kako bo videti njihov jutri. Pri tem niso bili obremenjeni s tem, kako je njihova branža delovala včeraj, tudi njihovi kupci niso. Damjan Murn, Melamin, bo z nami delil, kako doseči B2B sanje - postati razvojni partner svojih kupcev. Steklarna Hrastnik je presenetljivo - in uspešno - presegla okvirje svoje panoge in Maja Lapajne nas bo popeljala skozi njihove izkušnje. Aleš Udir nam bo omogočil uvid v Iskratel, kjer marketing pelje interno transformacijo kulture, ki celotni oskrbni verigi prinaša boljše poslovanje. To je le začetek v vrsti konkretnih primerov, ki jih bomo slišali drugi teden v oktobru, a vsi imajo nekaj skupnih točk: radovednost, pogum, željo po rasti in osredotočenost na kupca - oziroma človeka.  

Se vidimo 10. oktobra, ko bomo še večji, še boljši, še bolj zadovoljni.

Lea Lipovšek

Članica UO DMS in vodja B2B središča

...

ZADNJE OBJAVE

By

DMS

12. oktobra bo v Ljubljani že šesta B2B konferenca, ki je v prvi vrsti namenjena predstavitvi dobrih in uspešnih marketinških praks iz B2B sveta, pa tudi širše.

By

Jaka Kozmelj

"Tekmo evolucije zmagajo tisti, ki se znajo najbolje prilagoditi obstoječi situaciji. Danes moramo biti pri osvajanju novosti in trendov kot radovedni otroci, ki pa imamo znanje in izkušnje ter najdemo načine, kako rasti v prihodnosti." Tako je na uvodu v tretjo B2B konferenco razmišljala Lea Lipovšek, vodja B2B središča Društva za marketing Slovenije. Konferenca je tudi letos ponudila sijajne zgodbe odličnih B2B podjetij, ki se znajo prilagajati in rasti v svetu sprememb.

By

Jaka Kozmelj

Digitalni marketing je v B2C okolju (B2C - business to consumer oz. prodaja končnemu kupcu) pogosto gonilo marketinških aktivnosti in razmišljanja. Kakšen pa je njegov položaj v B2B (business to business) podjetjih, v tradicionalnih panogah z dolgimi prodajnimi cikli? O tem smo se pogovarjali z Niko Mohar, vodjo digitalnega marketinga v podjetju Iskratel in Jasno Suhadolc, direktorico agencije Actuado.