Primož Hvala

Programski vodja B2B konference, H&S Consulting

Primož Hvala pri svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področji – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov. V zadnjem obdobju je izvajal svetovanje in prodajne treninge za Peugeot, Citroen, Iveco, Generali, Bayer, KD Skladi, Unistar PRO, Steklarna Hrastnik, LifeClass…

Primož Hvala je avtor številnih dogodkov, med drugim prodajne konference Sales Summit, SMK, FMCG konference Prodaja na policah, Izvoznih fokusov, Marketing Summit Belgrade in drugih.

Lea Lipovšek

Partner Marketing Advisor for CEE Multi Country, Microsoft

Lea Lipovšek je aktivna članica DMS in vodja Sekcije za B2B marketing. Pred tem je bila kot vodja marketinga v podjetju Špica International odgovorna za celoten splet B2B marketinga in odnosov z javnostmi tako za Slovenijo kot mednarodne trge. Ima večletne izkušnje tako v podjetniškem kot v javnem sektorju in ustrezno visoko stopnjo socialnega kapitala. Njena poslovna pot zajema organizacijo dogodkov Ministrstva za gospodarstvo v okviru predsedovanja Slovenije Evropski uniji, delo v agencijah Pristop, Imelda Ogilvy in Vizuarna, vodenje komuniciranja Kompetenčnega centra Opcomm ter vodenje organizacijskega odbora mednarodnega dogodka Living bits and things. Delovala je kot direktorica marketinga v digitalni agenciji Madwise, nato se je preselila v start-up svet, od januarja 2019 pa deluje v podjetju Microsoft.

Aleš Falatov

Direktor marketinga, SIJ d.d.

Aleš Falatov v Skupini SIJ pokriva področja Marketinga, Strategije in Razvoja poslovanja.

Po začetkih kariere v finančnem sektorju je že več kot 10 let na področju marketinga in prodaje. Pred prihodom na SIJ leta 2015 je vodil prodajo in marketing čarterskih poletov pri operaterju luksuznih privatnih letal Elit’Avia, sedaj pa uspešno združuje izkušnje iz enega najzahtevnejših segmentov pri kaljenju uspešnih strategij na jeklarskem trgu.

Martina Gajšek

Marketing Manager, RLS merilna tehnika

Martina Gajšek je od leta 2012 vodja marketinga v podjetju RLS Merilna tehnika d. o. o., kjer razvijajo, izdelujejo in tržijo magnetne dajalnike pomika in zasuka. V podjetju že od leta 2007, sprva kot asistentka v marketingu in prodaji, razvija strategijo B2B marketinga in komunikacijo z distribucijsko mrežo, njene odgovornosti pa so: postavljanje komunikacijske strategije in razvoj marketinških orodij, PR, digitalni marketing, sejemski nastopi in oglaševanje. Podjetje RLS je leta 2014 kot prvo na svetu v branži proizvajalcev senzorike vzpostavilo spletno trgovino z magnetnimi senzorji. Trenutno je prodaja RLS senzorjev prek spleta na voljo v Ameriki, Kanadi, EU, v Indiji, na Japonskem in v Koreji. Martina Gajšek je diplomirana novinarka in japonologinja.

Matej Košmrlj

Izvršni direktor, Euro Plus

Matej Košmrlj je izvršni direktor podjetja Euro Plus, krovnega podjetja skupine NiceLabel, ki je v letu 2021 združila moči z ameriškim podjetjem Loftware. Podjetju se je kot programer in vodja tehnične podpore pridružil sredi devetdesetih let, kariero nadaljeval kot produktni vodja, izvršni direktor podjetja v Sloveniji in direktor tehničnih storitev skupine NiceLabel. Po diplomi iz matematike je študijsko pot nadaljeval na Ekonomski fakulteti, kjer je magistriral iz strateškega marketinga, managerska znanja pa je pridobil na poslovnih šolah IEDC Bled in Cotrugli. Njegovo glavno vodilo je usmerjenost k strankam, timsko delo in sledenje sodobnim dobrim praksam. Verjame, da z gradnjo kakovostnih, dolgoročnih odnosov s poslovnimi partnerji, ustrezno mero ambicioznosti ter upoštevanjem zahtevnih (a realnih) meril rezultati ne izostanejo.

Jasna Suhadolc

Ustanoviteljica in direktorica, Actuado

Jasna Suhadolc je ustanoviteljica in direktorica agencije Actuado ter izkušena strokovnjakinja za digitalni marketing z več kot 20-letnimi izkušnjami. Sodeluje z domačimi in tujimi naročniki pri strategijah inbound marketinga in prodaje ter svetuje, izobražuje in predava. Njena agencija je HubSpot Platinum Agency Partner, Vidyard Video Selling Partner in Drift Certified Partner. Jasna je avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja, pogosto vabljena predavateljica na konferencah in članica strokovnih žirij kot npr. za nagrade Gold Quill. Več let je bila članica upravnih odborov Društva za marketing Slovenije (DMS) in Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev IABC EMENA .