Primož Hvala

H&S Consulting

Primož Hvala pri svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področji – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov. V zadnjem obdobju je izvajal svetovanje in prodajne treninge za Peugeot, Citroen, Iveco, Generali, Bayer, KD Skladi, Unistar PRO, Steklarna Hrastnik, LifeClass…

Primož Hvala je avtor številnih dogodkov, med drugim prodajne konference Sales Summit, SMK, FMCG konference Prodaja na policah, Izvoznih fokusov, Marketing Summit Belgrade in drugih.

Lea Lipovšek

 Microsoft

Lea Lipovšek je aktivna članica DMS in vodja Sekcije za B2B marketing. Pred tem je bila kot vodja marketinga v podjetju Špica International odgovorna za celoten splet B2B marketinga in odnosov z javnostmi tako za Slovenijo kot mednarodne trge. Ima večletne izkušnje tako v podjetniškem kot v javnem sektorju in ustrezno visoko stopnjo socialnega kapitala. Njena poslovna pot zajema organizacijo dogodkov Ministrstva za gospodarstvo v okviru predsedovanja Slovenije Evropski uniji, delo v agencijah Pristop, Imelda Ogilvy in Vizuarna, vodenje komuniciranja Kompetenčnega centra Opcomm ter vodenje organizacijskega odbora mednarodnega dogodka Living bits and things. Delovala je kot direktorica marketinga v digitalni agenciji Madwise, nato se je preselila v start-up svet, od januarja 2019 pa deluje v podjetju Microsoft.

Maruša Grah

Mobik

Marušo Grah je karierna pot vodila od agencijskega okolja v medije, nato v start-up, ko ta še ni imel današnjega poimenovanja, od tam k največjemu domačemu spletnemu trgovcu ter na koncu v spletne storitve. Kot vodja oddelka je odgovorna za celoten stroškovno-prihodkovni vidik oddelka, tako da ve, koliko podjetje stane vsaka glava v njenem oddelku, a hkrati zna gledati s ptičje perspektive. Zelo dobro pozna področja prodajno-nakupovalnih skupnosti, prodaje kariernih orodij in izgradnje blagovne znamke delodajalca.

Aleš Falatov

SIJ d.d.

Aleš Falatov v Skupini SIJ pokriva področja Marketinga, Strategije in Razvoja poslovanja.

Po začetkih kariere v finančnem sektorju je že več kot 10 let na področju marketinga in prodaje. Pred prihodom na SIJ leta 2015 je vodil prodajo in marketing čarterskih poletov pri operaterju luksuznih privatnih letal Elit’Avia, sedaj pa uspešno združuje izkušnje iz enega najzahtevnejših segmentov pri kaljenju uspešnih strategij na jeklarskem trgu.

Mag. Edita Krajnović

Mediade marketing, komunikacije in razvoj

Mag. Edita Krajnović je direktorica družbe Mediade marketing, komunikacije in razvoj. Raziskovalka trajnostnega voditeljstva je dolgoletna vodja metodologije Zlata nit: izbor zaposlovalca leta ter Gazela: izbor najboljših med najhitreje rastočimi podjetji. Pri delu jo usmerja misel Einsteina: »Nič posebnega nisem naredil, samo na iste stvari sem pogledal drugače kot vsi ostali pred menoj.« Za inovacijo Podjetniki v podjetju, namenjeno razvoju kulture inovativnosti in talentov, je v soavtorstvu prejela bronasto priznanje GZS OZ Ljubljana. Je tudi sopobudnica iniciative Inženirke in inženirji bomo!, ki mlade navdušuje za inženirstvo, tehniko, naravoslovje in inovativnost. Leta 2021 je kot prva prejemnica v mednarodni konkurenci prejela najvišje strokovno priznanje Evropska osebnost za razvoj stroke internega komuniciranja.