9:00 - 16:30

PROGRAM KONFERENCE

9:00 - 10:40

TEMELJI ZA PREBOJ

Lucija Sajevec (Infinite Pure Solutions): Ambicija potrebuje znanje za preboj

Pogovor z Lucijo Sajevec bo vodila Maruša Grah (e2grow). Že navsezgodaj bomo napolnili dvorano z navdihom, željo, pogumom in človeško noto. V iskrenem pogovoru bomo skozi Lucijino zgodbo izvedeli več o voditeljstvu. Kako je spreminjala okolja v katerih je delovala, kako je našla pogum in prostor za rast. Kako hrani svojo ambicijo in daje krila svojim ljudem? Kako ustvarjati in hraniti odnose, ki so gonilo vašega poguma? Kaj je njen faktor X ...

Matjaž Grm (Greenline Yachts): Kako preveriti »kondicijo« svojega marketinga in prodaje?

Matjaž Grm je pred meseci prevzel vodenje proizvajalca električnih, hibridnih in motornih jaht Greenline Yachts. Pred tem je bil vrsto let izjemno uspešen izvršni direktor prodaje in trženja v skupini Adria Mobil. Predstavil nam bo, kako so se ob njegovem prihodu v Greenline Yachts lotili analize stanja marketinga v podjetju – katera so bila ključna vprašanja in indikatorji za analizo kondicije znamke in kako so na podlagi ocene naredili načrt prihodnjih aktivnosti. Imeli bomo ekskluziven vpogled v razmišljanje managerja, ki želi dobiti celovito sliko delovanja marketinga in zdravja svoje znamke. Koristno za vse, ki si želite postavljati prava vprašanja in analizirati prava področja marketinga.

Polona Krenker (Makom): Kako smo »okužili« prodajo z marketinškim razmišljanjem - majhni, a učinkoviti »ukrepi«

V prispevku bomo spoznali, kako lahko ena oseba postopoma širi marketinško razmišljanje v podjetju. Polona Krenker, vodja marketinga v podjetju Makom, bo z nami delila nekaj učinkovitih in stroškovno dostopnih marketinških aktivnosti, ki so jih v podjetju uvajali za večje zadovoljstvo strank. Med drugim so uvedli redno merjenje kazalnika zadovoljstva NPS in ga uspeli dvigniti za 17 točk. Vpeljali in izboljševali so tudi spletno prodajo, ki v B2B dejavnosti ni primarni kanal. Koristno in zanimivo za vse, ki želite marketinško razmišljanje širiti v prodajo in druge oddelke.

PREDSTAVITEV PARTNERJA
Petra Podlipnik (TSmedia) in Iztok Komovec (MojeDelo.com): Kako številke transformirati v poslovne priložnosti

Številke same po sebi nimajo pomena. Ko pa jih postavimo v kontekst, dobijo smisel – tudi v poslovnem svetu. Bizi ima izjemno bazo podatkov o podjetjih, ki jih za uporabnike transformira v različne kontekste. Na konferenci bodo s podjetjem Styria digital marketplaces, za katerega so razvili poseben vmesnik, predstavili primere, kako lahko iste številke in podatke o posameznem podjetju uporabimo za različne potrebe in ciljne skupine (prodaja, marketing …). Koristno za vse, ki upravljate velike baze podatkov o podjetjih ter nagovarjate veliko število strank, hkrati pa si želite več izkoriščenih poslovnih priložnosti.

10:45 - 11:00

Odmor in druženje

11:00 - 12:45

REŠITE OVIRE ZA SVOJ PREBOJ

Marko Thaler (Airnamics): Kako bomo prišli do kadrovske agencije za robote?

Za širitev poslovanja je potrebno gledati preko obstoječih meja, panog, načinov dela … V podjetju Airnamics se niso omejili samo na tehnični izziv razvoja naslednje generacije avtomatizacije proizvodnje, temveč so združili svoja tehnološka in startup znanja z domenskim znanjem in testnim poligonom svojega večinskega lastnika. Na ta način so ustvarili idealno inkubacijsko okolje za razvoj in testiranje prebojnih produktov industrije 4.0. Pri tem niso samo pomagali rešiti ključne proizvodne izzive v proizvodnih podjetjih večinskega lastnika, ampak tudi razvili rešitve, ki se danes uspešno uporabljajo na zunanjem trgu in v prihodnje predstavljajo osnovo za razvoj »posla« kadrovske agencije za robote v številnih drugih panogah. Njihova zgodba nas spodbuja, da širše pogledamo na svojo trenutno panogo, da resnično dobro razumemo tudi lastne interne izzive in razvijemo rešitve za njih ter jih nato ponudimo tudi drugim. Koristno za vse, ki želite biti gonilo razvoja svojih podjetji.

PREDSTAVITEV PARTNERJA
Dalibor Vukovič in Žan Urbančič (Telekom Slovenije): Dva svetova, eno pravilo - Nezaželenim vstop prepovedan!

Uspešnost podjetja ni odvisna le od znanja, ambicij in prebojnih misli zaposlenih, temveč vse bolj tudi od njihove osveščenosti o hitrosti napredka tistih, ki želijo na plečih naše uspešnosti zaslužiti tudi sami. Kiberkriminalcev. Zato nam bosta Dalibor Vukovič in Žan Urbančič (Telekom Slovenije) prikazala kibernetski napad v realnem času. Skozi interaktivno izkušnjo dveh etičnih hekerjev bomo pogledali, kako se kiberkriminalci infiltrirajo v naše informacijske sisteme in kako jih lahko prepoznamo ter se pred njimi ustrezno zaščitimo.

Posebnost B2B konference - Interaktivno delo v skupinah »Reši svoj marketinški izziv«

Interaktivno reševanje izzivov udeležencev konference. Vsak bo v manjši skupini lahko izpostavil svoj marketinški problem in preveril, kako bi ostali reševali njegov izziv, problem. Povsem praktično, konkretno, pogled kolegov na reševanje vaših marketinških problemov.

12:45 - 13:30

Odmor za kosilo

13:30 - 15:00

S STATEGIJO DO PREBOJA

Miha Kofjač (Polka Dot Cycling): Kako načrtno graditi mednarodno blagovno znamko za dvig svojega poslovanja

Podjetje Polka Dot Cycling svojim strankam, ki praviloma prihajajo iz tujine, ponuja premium kolesarske izkušnje. Stranke so predvsem podjetja in agencije, ki organizirajo doživetja za svoje naročnike. Podjetje je po letih uspešnega delovanja doseglo točko, ko se odločajo za naslednje razvojne korake. Če želijo narediti korak naprej, napredovati, osvojiti najzahtevnejši ameriški trg, pravijo, da morajo poskrbeti za svojo blagovno znamko in komunikacijo. V prispevku bomo spoznali, kako v B2B storitev vnašati »premium« in predvsem, kako se lotiti gradnje svoje znamke za zahteven globalni trg. Zanimivo za vse, ki delujete na globalnem trgu.

Sergej Žlahtič (Tronog) in Mitja Jereb (Poslovni mediji): Kako unikatna identiteta B2B znamke prispeva k poslovnemu uspehu

Pri gradnji zaupanja potencialnih strank so pomembne tudi reference. Kaj lahko naredimo, če jih javno ne moremo predstavljati? V podjetju Tronog so rešitev videli tudi v definiranju unikatne identitete svoje blagovne znamke in podjetja. V prispevku bomo videli, kako so to izpeljali v praksi, kakšne so bile dileme in kakšni so po njihovem mnenju učinki na njihovo poslovanje. Koristno za vse, ki iščete načine, kako biti drugačni od konkurence in ki se sprašujete o koristnosti načrtne gradnje identitete svoje znamke v B2B okolju.

Katarina Palčič (Caleffi Hidrotermika d.o.o.): Kako do lastne B2B marketinške strategije in njeni učinki v praksi?

V prispevku bo Katarina Palčič z nami delila zgodbo, kako je podružnica mednarodne korporacije Caleffi Hidrotermika prišla do lastne marketinške strategije in kakšni so njeni prvi učinki v praksi. Popeljala nas bo skozi proces, koga vse so vključili, kaj vse obsega njihova strategija in prikazala učinke prvih aktivnosti. Zanimivo za vse, ki oblikujete B2B marketinško strategijo.

Aleš Ugovšek (M Sora): Trajnost – način za gradnjo zaupanja pri B2B strankah

Trajnost ni samo zelena. Trajnost je vseh barv, kot smo vseh barv ljudje in naša čustva. Trajnost ni povezana samo z okoljem. Ampak tudi ljudmi ter upravljanjem podjetja. Bistvo dobrega poslovnega in osebnega odnosa pa je zaupanje, ki ustvarja občutek varnosti. Posli se še vedno sklepajo med ljudmi in v zaupanju.Trajnostno poročilo, ki predstavlja povzetek trajnostnega delovanja podjetja, ni zgolj še eno administrativno poročilo, »nice to have«. Njegova priprava je lahko dodaten element gradnje zaupanja pri naših partnerjih. Aleš Ugovšek bo predstavil, kako so se ga lotili v M Sori, zakaj ga vidi kot zelo dobro orodje za gradnjo zaupanja in kakšno vlogo bi lahko imel marketing pri tem. Zanimivo za vse, ki iščete načine za gradnjo zaupanja pri svojih strankah in si želite večjega vpliva na poslovanje podjetja.

15:00 - 15:15

Odmor in druženje

15:15 - 16:30

ZNANJE POTREBNO ZA PREBOJ

Nuša Pavlinjek (Roto Group): Ključni kriteriji za tržno uspešen razvoj novih izdelkov

Roto je uspešno mednarodno podjetje, ki je na trgu prisotno že več kot 70 let, uvršča pa se med vodila podjetja v panogi. Iz polimerov po najsodobnejši tehnologiji izdelujejo različne produkte, ki se uporabljajo pri vodnih aktivnostih, logistiki, vrtnarjenju, športih ... Skozi predavanje bomo spoznali ključne usmeritve, ki jim v podjetju Roto Group sledijo, ko razvijajo lastne izdelke oz. izdelke po naročilu strank. Kako se odločajo, kakšen izdelek bodo ponudili strankam? Katere kriterije mora nov izdelek izpolnjevati, da ga ponudijo svojim kupcem? Katere prednosti imajo pred svojo konkurenco? Zanimivo in koristno za vse, ki si želite izboljšati produktni portfelj z novimi izdelki oz. storitvami.

Peter Mesarec (SEOS.SI): Kako z uporabo GPT orodij do učinkovitejše uporabe svojega časa in boljših B2B rešitev – praktični primeri

Peter Mesarec bo predstavil primere uporabe generativnih AI orodij za pripravo boljše analize konkurence, za iskanja svoje diferenciacije. Pokazal bo, kako lahko tehnologijo uporabimo pri pripravi mailing kampanj, generiranju leadov … Prispevek bo dal številne ideje za boljšo uporabo orodij in spodbudo za še večjo uporabo, opozoril pa bo tudi na pomanjkljivosti orodij in ovire pri uporabi. Zanimivo za vse, ki bi želeli bolje izkoristiti svoj čas in kreirati boljše B2B rešitve.

Skozi predavanje boste dobili odgovore na vprašanja:
1. Kaj ChatGPT in podobna orodja delajo, za katere naloge ali aktivnosti jih lahko uporabljamo?
2. Kako lahko GPT tehnologijo implementiramo znotraj lastnih orodij?
3. Kako iz tega narediti nove produkte – interne ali eksterne?
4. Kako lahko ChatGPT uporabimo za generiranje kakovostnih vsebin?

Anton Kisovar (Tehnos): Drugačnost in vztrajnost za preboj

V zaključni pogovoru bomo izvedeli več o podjetju Tehnos. Kako so ugotovili, da morajo ustvarjati lastne izdelke in kako so s pridom izkoristili majhnost slovenskega trga. Zakaj je bila pri vsem tem drznost ključnega pomena? Na svojem primeru bodo preedstavili, kako so uspešno prodrli na trg s pomočjo razstavljanja na sejmih in sodelovanjem na demonstracijah. Razkrili nam bodo tudi glavna pravila, ki jih morate poznati ob direktnem marketingu in prodaji.

16:30

Zaključek šeste B2B konference

9:00 - 16:00

PROGRAM KONFERENCE

9.00 - 10.30

KRMARIMO V POVSEM NEPREDVIDLJIVEM OKOLJU

Gregor Potočar (Infobip): Tehnologija daje še večjo moč Account Based Marketingu – kako?

Infobip je najboljša globalna platforma za podjetja, ko ta želijo komunicirati s svojimi strankami preko kateregakoli kanala SMS, Voice, Messenger … V pogovoru se bomo dotaknili vprašanj implementacije ABM v marketinško prakso podjetij, kako Infobip vodi odnos s strankami na vseh kontinentih in je pri tem izjemno prilagodljiv na njihove potrebe, kako v odnose vključujejo chatboxe in druge tehnološke rešitve, kako pridejo do novih strank na različnih kontinentih … Koristno za vse, ki ste mednarodno usmerjeni oz. želite svoj marketing prilagoditi potrebam posameznih strank.

Interaktivno delo v skupinah »Reši svoj marketinški izziv« - interaktivno reševanje izzivov udeležencev konference.

Vsak, ki si bo želel, bo v manjši skupini lahko izpostavil svoj marketinški problem in preveril, kako bi se ostali udeleženci lotili njegovega izziva, problema. Povsem praktično, konkretno, s pomočjo kolegov do reševanje vaših marketinških problemov.

10.30 - 10.45

Odmor in druženje

10.45 - 12.00

MEDODDELČNO SODELOVANJE V PODJETJU KOT KLJUČ DO USPEHA

Andreja Susič (Schwarzmann): Kako usmeriti podjetje bolj v smeri marketinškega razmišljanja - primer Schwarzmann

Pogosto imamo izziv, kako sodelavce izven marketinga »okužiti« z marketinškim razmišljanjem. Kako doseči večje zavedanje o pomenu potreb in zadovoljstva strank, kako jih od produktnega/tehničnega razmišljanja usmeriti še v razmišljanje o strankah… so vprašanja, ki si jih še vedno pogosto zastavljamo. V prispevku bomo spoznali osebne izkušnje, kako počasi vpeljati marketinško razmišljanje v podjetje. Tudi to je podjetju Schwarzmann omogočilo širitev svoje znamke na trge Nemčije, Avstrije, Švice… Zanimivo za vse, ki si želite »marketinško razmišljanje« v svojih organizacijah in si s tem mogoče tudi olajšati svoje delo, uspešnost svojih predlogov…

Jaka Kladnik (Switch Eleven): Kako s cross funkcionalnim delom do boljšega sodelovanja med oddelki? – prispevek marketingaša

Eden ključnih faktorjev uspešne rasti je sodelovanje med funkcijami v podjetju. Ravno to sodelovanje pa je v praksi še vedno velik izziv. Kaj lahko marketingaši naredimo, da bi še izboljšali sodelovanje s prodajo, razvojem… V prispevku bomo govorili o „role based leadership“, kako zastaviti zadeve na način, da smo vsi ciljno naravnani za neko določeno državo/produkt/kampanjo in kako s tem izboljšati medfunkcijsko sodelovanje. Zanimivo za vse marketingaše, ki želite prispevati k boljšemu medfunkcijskemu sodelovanju in rasti podjetja.

Matej Natlačen in Samo Jenič (MG Rohr): Drugačnost in timski pristop do strank. Ampak kako to doseči?

Podjetje je doseglo razvoj od veleprodaje cevi do lastne proizvodnje in razvoja. V prispevku bomo spoznali, kako podjetje pristopa do novih in obstoječih strank, kako jim uspeva biti drugačen. Razvili so pristop, kjer stranke analizirajo in pristopijo do njih usklajeno – vključenih je več posameznikov z različnih področij v podjetju. Iščejo tudi načine, kako stranko navdušiti oziroma presenetiti, kako ponuditi nekaj več ali drugače od konkurence. To jim uspeva predvsem zaradi timskega pristopa o katerem bo govoril prispevek. Zanimivo za vse, ki iščete drugačnost v pristopu do strank.

12.00 - 13.00

Odmor za kosilo

13.00 - 14.15

TRAJNOST - KONEC ALI NOV POSPEŠEK?

Alenka Hren (Spirit Slovenia): Ključni trajnostni in poslovni učinki trajnostne transformacije poslovanja

Skozi zanimive primere bomo izvedeli kakšne koristi, poslovne učinke in preizkušnje prinese strateški in trajnostni proces transformacije. Spoznali bomo primere sprememb poslovnih procesov, novih partnerstev in novih strank, ki podjetjem pred tem sploh niso bila dosegljive. Ter primere izboljšanja položaja podjetja v lokalni skupnosti, večjega zadovoljstva zaposlenih in predvsem izgradnjo novih vrednosti produktov in storitev ter podjetja kot celote. Praktična znanja prihajajo iz nacionalnega programa Spirit Slovenija, ki je pri strateški transformaciji, v zadnjih šestih letih, pomagalo že več kot 70 podjetjem v Sloveniji. Zanimivo za vse, ki iščete potrditev nujnosti in smiselnosti poglobljene strateške ter trajnostne transformacije poslovanja.

Michal Maco (Corwin): Kako bo trenutno kriza vplivala na razvoj trajnostnih poslovnih zgradb?

Pogledali si bomo tudi pomen trajnosti v gradbeniški dejavnosti na primeru družbe Corwin SI, ki razvija trajnostne poslovne zgradbe in revitalizira zapostavljena področja. Na svetu je le 8 stavb, ki obratujejo z neto nič emisijami, deveto v Ljubljani razvija ravno družba Corwin. S poslovno stavbo Vilharia, Corwin Slovenijo postavlja na svetovni zemljevid ESG skladnih stavb z LEED ZERO certifikatom. Na predavanju bomo prisluhnili viziji in strategiji pionirja trajnostne gradnje ter njihovim ambicijam trajnostnega voditeljstva. V pogovoru nam bo Michal Maco zaupal, ali energetska kriza in kriza virov v EU predstavlja grožnjo ali priložnost za trajnostne pobude. Michal Maco ima doktorat iz urbanizma, ki je hkrati tudi ena njegovih največjih strasti. V Corwinu souresničujejo vizijo nizkoogljičnih stavb: razvoja prostorov, prijaznih ljudem, ki v njih živijo ali delajo.

Matjaž Krč (EKWB) in Aleš Falatov (SIJ): Dvig cen energentov, pomanjkanje surovin, pomanjkanje ali presežek kadrov – konec trajnosti ali nov pospešek?

Kar nekaj zaskrbljujočih vprašanj se nam postavlja v aktualni gospodarski situaciji. Ali ima v razmerah pomanjkanja surovin, izdelkov še smisel govoriti o trajnostnih rešitvah? Ali ob padcu povpraševanja in posledičnem presežku delovne sile še delujemo trajnostno v odnosu do svojih zaposlenih? Kako na trajnostne rešitve vpliva, ko državam ni pomembno, od kod pride energija, samo da bi jo imeli? Pogosto slišimo, da bo zima izjemno huda. Kako se odzvati? Je to konec trajnostnega razvoja ali bo trajnost dobila nov pospešek? V aktualnem pogovoru o izvedljivosti trajnostnih strategij bosta sodelovala Matjaž Krč (EKWB) in Aleš Falatov (SIJ).

14.15 - 14.30

Odmor in druženje

14.30 - 15.30

PRIDOBIVANJE NOVIH STRANK, KO SI V PODREJENEM POLOŽAJU ALI KO JE TRG NESTABILEN IN SE STRANKE DRŽIJO (PO)ZNANEGA

Petra Oseli (Arhea): Kako strukturirano odkrivati značilnosti svojih B2B strank – praktičen primer Elementum

Elementum v zadnjih letih širi svojo ponudbo in ni več zgolj trgovec s plemenitimi kovinami. Razvijajo ponudbo, ki je usmerjena v naložbeno svetovanje in celovito podporo podjetjem, ne le posameznikom, pri načrtovanju investicij in financiranja. Njihov razvoj ponudbe poteka skupaj s spoznavanjem trga. Vsako leto pripravijo načrt, kaj novega želijo izvedeti o trgu in katera znanja o trgu je potrebno pridobiti glede na trženjske načrte in novosti v ponudbi. Tako so korak za korakom vsako leto spoznali posamezne ciljne skupine - podjetniki, managerji v korporacijah, SME, nadzorniki v korporacijah… V prispevku bomo izvedeli več o primeru strukturiranega spoznavanja svojih B2B strank – kaj odkriti o strankah in kako to narediti. Koristno za vse, ki želite preveriti ali postaviti svoj sistem spoznavanja trgov, strank…

Iryna Moiseyeva (Cloud Services): Kako zgraditi zaupanje med novimi uporabniki? Tudi če »prihajate z vojnega območja«

Cloud Service je globalni Microsoftov partner iz Ukrajine. Kako prepričati vašega potencialnega partnerja, da vam zaupa, čeprav imate sedež na »vojnem območju«? Izzivi so podobni, a ne enaki izzivom, s katerimi se soočajo neznane B2B blagovne znamke ob pridobivanju novih uporabnikov na novih trgih. Na predavanju bomo izvedeli, kako je ukrajinsko podjetje prepričalo nove uporabnike v nekaterih državah evropske unije, da so jim zaupali migracijo svojih IT rešitev. Njihova zgodba je zanimiva za vsa B2B podjetja, ki poskušajo pridobiti zaupanje na novih trgih.

Matevž Kmet (Acies Bio): Kako se hvaliti, če moraš molčati?

V prispevku bomo videli, kako slovensko biotehnološko podjetje Acies Bio gradi kredibilnost pri potencialnih strankah. Ker delujejo na področju prebojnih tehnologij, je pogosto skrbno varovana skrivnost že to, za koga delajo. Kako potem nove stranke prepričevati o svojih sposobnostih? Spoznali boste pristope, ki jih Acies Bio uspešno uporablja in jih morda uspeli prenesti na področja dela, na katerih imate v B2B poslovanju tudi sami podobne omejitve.

Tone Stanovnik (Špica International): Kako odkriti, animirati in zadržati nove stranke na trgih ZDA in UK - praktične izkušnje

V prispevku bomo s pomočjo primerov in praktičnih izkušenj spoznali, kako na trgih ZDA in UK pridobivati nove stranke za svojo storitev. Izvedeli bomo, kako so se tega lotili pri Špica International, njihove izkušnje, kako izključno z online aktivnostmi pridobiti nove kontakte, na kakšne ovire naletiš, če prihajaš iz Slovenije, kako pridobiti prvi stik, kako izpeljati testiranje svoje rešitve in poskrbeti, da stranka ne odide h konkurenci … Koristno za vse, ki iščete načine, kako na zahtevnih trgih, ki že imajo veliko domačih in mednarodnih ponudnikov, pritegniti nove stranke.

15.30 - 16.00

ZA OSEBNO RAST MARKETINGAŠA

Aleš Vičič (poslovni psiholog): Samozavest – pogon za turbulentne čase

Slovenci nismo znani kot samozavesten narod, pogosto sliši poslovni in športni psiholog, Aleš Vičič. Samozavest potrebujemo pri uresničevanju naših idej, marketinških aktivnosti in pri večanju pomena marketinga v organizaciji. Kako naj povečamo, vzdržujemo in ohranjamo našo samozavest ter ali je to sploh mogoče, nam bo skozi praktične primere zaupal športni psiholog. Aleš svoje spretnosti skozi učenje naših vrhunskih športnikov pridobiva že več kot 20 let. Prispevek je koristen in zanimiv za vse, ki želijo poskrbeti za svojo »mentalno kondicijo« in svoj psihološki napredek.