Maruša Grah

Vodja B2B središča

bio

Maruša Grah je vodja B2B središča in članica upravnega odbora DMS. Kot direktorica marketinga je delovala visokotehnoloških B2B okoljih, regionalnih medijskih koncernih, zadnje čase pa uživa v okolju start-up podjetij.Izoblikovali so jo izgradnja marketinške miselnosti in postavitev marketinškega oddelka v visokotehnološkem podjetju Mobik, ki razvija rešitve za ščitenje omrežnega prometa telekomunikacijskih operaterjev. 9 let je delovala kot direktor strateškega marketinga v Styria digital marketplaces (del avstrijske medijske skupine Styria Media Group), kjer je funkcijo marketinga združila z vodenjem izgradnje organizacijske kulture in jasnosti kot predpogojev za zagotavljanje inovativnosti in agilnosti. Kot multidisciplinarni marketinški versatilnež zna strateško graditi marketinške ekipe, blagovne znamke, produktne segmente ter uporabniške poti. Vedno gleda celo šahovnico, kjer sta izkušnji kupca in ekipe glavna gonilnika vrednosti.